6000+ ARTIKELEN IN ONS ASSORTIMENT - VOOR 16 UUR BESTELD = MORGEN IN HUIS -
GEEN VERZENDKOSTEN BIJ BESTELLING VANAF € 39,- Keurmerk webwinkel
WINKELWAGENTJE

Geen artikelen in jouw winkelwagentje

TOTAAL
€0,00

ANTWOORDEN OP JOUW VRAGEN

Bestellen

HOE KAN IK BIJ WANDELGIGANT BESTELLEN?
stap 1: winkelwagentje
Plaats je artikel(en) in het winkelwagentje

stap 2: gegevens
Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of je adres klopt.

stap 3: bezorgen
Wij bezorgen jouw bestelling bij jouw thuis. Het is op dit moment helaas nog niet mogelijk om een bezorgmoment te kiezen. Heb je voor 16 uur besteld? Dan heb je jouw bestelling de volgende werkdag in huis.

stap 4: betalen
Kies in de kassa de betaalwijze die bij je past. Heb je een cadeaukaart of kortingscode? Dan kun je die hier verzilveren. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. Hierna kun je de bevestiging van je bestelling bekijken.

Op je factuur staat voor welke betaalwijze je hebt gekozen. Als je bent ingelogd kun je jouw facturen bekijken.

Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW en eventuele kortingen. Heb je een kortingscode ingevuld, dan zie je dat direct aan de prijs.
BEZORGEN JULLIE GRATIS?
Bestellingen vanaf 39.- bezorgen we gratis. Dat geldt voor kleine en grote artikelen. Bestel je iets onder de 39.- dan vragen we je om € 2.95 bezorgkosten te betalen. Bestel je vanuit België? Dan is gratis bezorging helaas niet mogelijk. Bij een bestelling vanuit België vragen we je om € 3,95 bezorgkosten te betalen.
HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?
Wanneer je voor 16.00 uur bestelt, zorgen wij ervoor dat jij jouw bestelling de eerstvolgende werkdag in huis hebt.

Betalen

OP WELKE MANIEREN KAN IK BETALEN?
Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. We hebben iDEAL, Bancontact, bankoverschrijving en nog meer bekende manieren. Je kunt er ook voor kiezen om achteraf te betalen met Klarna.
WAT ALS IK VERGEET TE BETALEN?
Dat kan natuurlijk altijd gebeuren maar probeer je factuur wel zo snel mogelijk te betalen. Zo voorkom je incassokosten. Lukt het je niet om op tijd te betalen? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.

Account

HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM TE BESTELLEN?
Nee hoor, je hebt geen account nodig. Ook zonder account kun je gewoon een bestelling plaatsen. Een account biedt wel een aantal voordelen. Zo heb je altijd een overzicht van je bestellingen en kun je gemakkelijker opnieuw bestellen. Ook kun je dan verlanglijstjes maken en bijhouden. Een account aanmaken is gratis.
Terug naar boven